Same celne strzały

Baza firm

Baza firm to klucz do efektywnego poszukiwania nowych klientów w precyzyjnie wybranych branżach. Dzięki informacjom zebranym w bazie firm i przedsiębiorców Polskiej Wywiadowni Gospodarczej, możesz szybko docierać do właściwych firm. 

Baza firm pozwala skierować Twoje działania sprzedażowe dokładnie tam, gdzie przyniosą one największe korzyści, zwiększając szanse na sukces i obniżając koszty procesu sprzedaży. To narzędzie, które ułatwia celne i trafne decyzje w pozyskiwaniu nowych klientów.

W tym artykule:

Baza Firm - sposób efektywnego pozyskiwania klientów

W dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, skuteczne dotarcie do nowych klientów jest kluczowe dla rozwoju firmy. „Baza Firm” Polskiej Wywiadowni Gospodarczej to rozwiązanie, które umożliwia precyzyjne i szybkie dotarcie do potencjalnych partnerów biznesowych, zwiększając efektywność działań sprzedażowych i obniżając koszty pozyskiwania klientów.

Precyzyjne targetowanie właściwych firm

Dzięki „Bazie Firm”, Twoje działania sprzedażowe mogą być skierowane dokładnie tam, gdzie przyniosą one największe korzyści.
To narzędzie, które pozwala precyzyjnie selekcjonować firmy w wybranych branżach, korzystając z szerokich zasobów Polskiej Wywiadowni Gospodarczej. W oparciu o dane pozyskane z takich źródeł jak Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), Centralna Ewidencja
i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz informacje o zdarzeniach negatywnych, „Baza Firm” umożliwia szybkie
i skuteczne działania marketingowe i sprzedażowe.

Nasze zaawansowane rozwiązania analityczne dostarczają informacji, które są kluczowe w procesie pozyskiwania nowych klientów. Wiesz, które firmy są najbardziej rzetelne oraz jakie są ich możliwości finansowe. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko współpracy
z niewypłacalnymi kontrahentami i skupiasz się na tych, którzy mogą przynieść realne korzyści.

Baza firm na służbie w działach sprzedaży

Intuicyjny interfejs użytkownika Bazy Firm umożliwia błyskawiczne filtrowanie docelowej grupy potencjalnych klientów według różnych kryteriów. Oto kilka przykładów filtrów, które mogą być użyte:

  1. Branża i zakres działalności (PKD) – można precyzyjnie określić branże, w których działa firma, np. firmy produkcyjne, transportowe, IT czy budowlane, co pozwala skierować ofertę do odpowiednich sektorów.
  2. Status działalności – ten filtr pozwala wybrać tylko aktywne firmy, eliminując te, które zawiesiły działalność, są w likwidacji czy upadłości. Dzięki temu handlowcy mogą unikać firm nieaktywnych lub są w trudnej sytuacji.
  3. Lokalizacja – możliwość filtrowania firm na podstawie ich siedziby i liczbie oddziałów. Można w ten sposób dotrzeć do przedsiębiorstw działających w wybranych regionach kraju czy miastach, co ułatwia lokalne kampanie sprzedażowe.
  4. Kapitał spółki – dzięki filtrowi kapitału spółki można zidentyfikować firmy o określonym poziomie kapitału, co pomaga
  5. w targetowaniu większych przedsiębiorstw lub firm o dużym potencjale finansowym.
  6. Finanse – dzięki filtrowi finanse można zidentyfikować firmy o określonym poziomie finansów, np. aktywa, przychody ze sprzedaży, co ułatwia targetowanie większych przedsiębiorstw lub firm o dużym potencjale finansowym.
  7. Przetargi – ten filtr umożliwia selekcję w zakresie wygranych lub ogłoszonych przetargów. Można w ten sposób dotrzeć do najbardziej odpowiedniego wykonawcy.
  8. Koncesje i pozwolenia – ten filtr pozwala lepiej zarządzać ryzykiem, czyli współpracować z firmami, które posiadają odpowiednie certyfikaty, co pomaga zredukować ryzyko związane z odpowiedzialnością prawną lub finansową.

Korzystanie z Bazy firm Polskiej Wywiadowni Gospodarczej może przynieść wiele korzyści zarówno dla działów sprzedaży
i handlowych, szczególnie w kontekście optymalizacji działań, zwiększania efektywności oraz minimalizowania ryzyka.
Potrzebujesz precyzyjnych narzędzi, które pomogą Ci targetować odpowiednich klientów, oszczędzając Twój czas
i minimalizując koszty działań. 
Dzięki Bazie Firm Polskiej Wywiadowni Gospodarczej możesz skupić się na najlepiej obiecujących przedsiębiorstwach.

1. Wyszukiwanie klientów

Baza Firm daje natychmiastowy dostęp do dokładnych danych o firmach. Pełen wgląd w ich struktury, kapitał, branże itp. pozwala lepiej ocenić ryzyko współpracy. Dzięki temu możesz tworzyć listy najbardziej obiecujących kontaktów i skupić swoje działania tam, gdzie istnieje większa perspektywa na sukces.

2. Precyzyjne targetowanie potencjalnych klientów

Baza Firm umożliwia szczegółową segmentację. Dzięki zaawansowanym filtrom, takim jak branża (PKD), lokalizacja, kapitał spółki czy status działalności, działy sprzedaży i handlowe mogą precyzyjnie wybierać firmy, które są najbardziej zgodne z ich ofertą. Pomaga to w kierowaniu propozycji współpracy do firm, które mają większe szanse na skorzystanie z produktów lub usług, co zwiększa skuteczność sprzedaży.

3. Ocena stabilności finansowej klientów

Baza zawiera dane finansowe firm, co pozwala na ocenę ich kondycji finansowej, stabilności oraz potencjału jako klientów. Dzięki temu działy sprzedaży, działy handlowe mogą unikać współpracy z firmami, które mogą być w trudnej sytuacji finansowej, co zmniejsza ryzyko nieuregulowanych płatności.

4. Efektywne wykorzystanie strategii sprzedaży

Dostęp do informacji o wygranych przetargach i koncesjach pozwala zidentyfikować firmy, które mogą być zainteresowane konkretnymi produktami lub usługami, ponieważ są aktywne w określonych projektach.

5. Odkrywanie nowych możliwości rynkowych

Filtrowanie firm według branż, lokalizacji lub kapitału umożliwia identyfikację potencjalnych klientów w nowych segmentach rynku lub regionach. Ułatwia to rozszerzenie działalności i zdobywanie nowych klientów.

6. Redukcja ryzyka poprzez weryfikację statusu prawnego

Informacje o tym, czy firma jest aktywna, w likwidacji czy upadłości, umożliwiają unikanie ryzyka współpracy z firmami, które mogą mieć problemy prawne lub zmierzać do zakończenia działalności.

7. Zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych

Precyzyjne kryteria wyszukiwania i filtrowania firm pozwalają na bardziej efektywne zarządzanie procesem sprzedaży, redukując czas poświęcony na poszukiwanie potencjalnych klientów i zwiększając efektywność działań sprzedażowych.

8. Budowanie długofalowych relacji z firmami o dużym potencjale

Analiza wyników finansowych i kondycji rynkowej firm pomaga w identyfikacji tych o dużym potencjale rozwoju, co pozwala na nawiązanie długoterminowej korzystnej współpracy.

Zarzuć większe sieci

Wykorzystanie danych z Bazy Firm Polskiej Wywiadowni Gospodarczej umożliwia nie tylko bardziej efektywne prowadzenie działań sprzedażowych, ale także dotarcie z ofertą do szerszego grona odbiorców, o ile zastosowane przez Ciebie metody komunikacji na to pozwalają. Wiadomo, że im bardziej precyzyjnie dobrana grupa docelowa, tym wyższy potencjał konwersji.

Zwiększ swoje szanse na sukces

Baza Firm to nie tylko narzędzie wspierające sprzedaż, ale także klucz do strategicznego planowania rozwoju Twojego biznesu. Zyskaj dostęp do najnowszych informacji o firmach i podejmuj trafne decyzje, które zwiększą efektywność Twoich działań i przyspieszą rozwój Twojej firmy.

Skorzystaj z zasobów Polskiej Wywiadowni Gospodarczej i wykorzystaj „Bazę Firm” jako narzędzie do zdobycia nowych klientów i partnerów biznesowych. Zredukuj ryzyko, zwiększ efektywność i zacznij działać szybciej oraz bardziej skutecznie już dziś!

Ile kosztuje korzystanie z Bazy Firm

Koszt dostępu do Bazy Firm jest ustalany indywidualnie. W celu uzyskania szczegółowej wyceny prosimy o kontakt.

Skip to content